Archiwum newslettera

Powrót

Twitter icon

Aktualności

Ucieczka od niechcianych reklam

Setki niechcianych wiadomości z ofertami na mailu? Skrzynka pocztowa zapełniona ulotkami lub gazetkami promocyjnymi? ECK podpowiada, jak za pomocą Listy Robinsonów tych sytuacji uniknąć. Sieć ECC-Net stworzyła spis inicjatyw funkcjonujących jako „Mailing Preference Service” – MPS i „Telephone Preference Service” – TPS, czyli tzw. Systemy ochrony prywatności konsumentów. Więcej…

ECK na „Europa zmienia Warszawę”

W sobotę - 10 września pracownicy Europejskiego Centrum Konsumenckiego udzielali bezpłatnych porad i  prowadzili zabawy z mapą i flagami – „Euro-gierki” podczas „Europa Zmienia Warszawę”. Jest to największe stołeczne wydarzenie promujące projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. W tym roku przybrało formę pikniku rodzinnego z bogatą ofertą wydarzeń animacyjno – edukacyjnych.

Consumer Champion - program szkoleń

Komisja Europejska realizuje program szkoleń oraz współpracy instytucji konsumenckich - Consumer Champion. W celu zapewnienia jak najlepszej jakość usług uczestniczy w nim ECK Polska. Program ma na celu wymianę doświadczeń osób zajmujących się tematyką konsumencką, a także zwiększenie kompetencji organizacji konsumenckich poprzez edukowanie specjalistów.Więcej…


Przykładowa sprawa

Telezakupy

Pewnemu konsumentowi z Trójmiasta podczas oglądania telezakupów spodobał się pozłacany białym złotem naszyjnik. Cena była niezwykle atrakcyjna. Konsument skusił się więc na zakup i po dwóch tygodniach otrzymał przesyłkę. Niestety zauważył, że produkt nie jest wykonany ze złota, ale z dobrze go imitującego tombaku. Więcej…


Ogłoszenia

Zmiana w dyżurach ECK do końca października

Ze względu na znaczny wzrost spraw trafiających do ECK po okresie letnim, centrum w ramach akcji „Mądry konsument po wakacjach” zmienia czas udzielania porad konsumenckich bezpośrednio w swojej siedzibie. Do 31 października przyjmowanie wizyt konsumenckich we wtorki oraz czwartki będzie odbywać się w godz.  14.00- 18:00.


Powrót