Archiwum newslettera

Powrót

Twitter icon

Aktualności

Bezpieczni w internecie – 10 zaleceń

10 lutego obchodziliśmy Dzień Bezpiecznego Internetu, z uwagi na realizowany przez KE program „Safer Internet” sieć Europejskich Centrów Konsumenckich mobilizując młodszych użytkowników do bezpiecznego korzystania z Internetu przedstawiła najistotniejsze zalecenia … Więcej…

Uwaga: Eurolot kończy działalność

Polska linia lotnicza Eurolot ogłosiła, że będzie realizować swoje połączenia tylko do końca marca br. Spółka informuje jednocześnie, że pasażerowie, którzy  zakupili bilety na terminy późniejsze, otrzymają 100-procentowy zwrot kosztów. Więcej…

 

ECK Polska w 2014 r. – statystyki spraw

Luty to miesiąc podsumowań zeszłorocznych wyników sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Zgodnie z zestawieniem przyjętych przez ECK Polska spraw, centrum odnotowało po praz kolejny wzrost . W 2015 r. ECK przyjęło 1687 zapytań (w 2013 r. – 1493) i aż 2020 skarg (w 2013 r. – 1472). Z satysfakcją stwierdzamy, że systematycznie zwiększająca się liczba zgłaszających się do centrum konsumentów, to znak, że coraz częściej i aktywniej zabiegają oni o respektowanie przysługujących im praw..


Przykładowa sprawa

Po pierwsze, udokumentuj szkodę…

Belgijska konsumentka podróżowała polskimi liniami lotniczymi z Mińska przez Warszawę do Brukseli. Jej bagaż został zagubiony. Pasażerka zgromadziła liczną dokumentację wykazująca jej szkodę – paragony za ubrania, które znajdowały się w walizce. Mimo to linie lotnicze stanowczo odmówiły jej wypłaty rekompensaty. Więcej…


Ogłoszenia

Pasażer tanich linii lotniczych - wykład ECK

„Czy wybierając tanie linie lotnicze godzę się na ograniczenie moich praw jako pasażera?” - to temat najbliższego wykładu zaplanowanego na 12 marca, godz. 16.00, w siedzibie Europe Direct – Centrum Przedsiębiorczości Smolna, przy ul. Smolnej 4, w Warszawie. Wstęp bezpłatny! Zapraszamy!



Powrót