Zadaj pytanie

ECK Polska należy do ECC-Net, sieci centrów, które bezpłatnie udzielają szerokiej informacji, porad i pomocy w zakresie ochrony konsumentów w innych krajach UE, Norwegii i Islandii.

  • Zgłoszenia osobiście, poprzez formularz zapytania - w godzinach pracy Europejskiego Centrum Konsumenckiego:

poniedziałek - piątek: 8.30 - 16.30

  • Zgłoszenia telefonicznie - podczas dyżuru telefonicznego:

poniedziałek - piątek: 10.00 - 14.00

Europejskie Centrum Konsumenckie informuje, że udziela odpowiedzi na zgłoszenia, które spełniają wymogi określone w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego w brzmieniu:

"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."

Oznacza to, że zgłoszenie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego powinno zawierać co najmniej wskazanie:

osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
opisu sprawy, której dotyczy w polu Treści.

Zadaj pytanie

Imie i Nazwisko*
Twój adres e-mail*
Adres zamieszkania*
Kraj
Telefon*
Fax
Jak nas znalazłeś?
Czy chcesz otrzymywać Newsletter ECK?*
   
Treść*

 

Jeśli masz problem z przedsiebiorcą z innego kraju UE lub Islandii i Norwegii i chcesz złożyć skargę do ECK? Przejdź do:

Złóż skargę ECK