Zadaj pytanie

ECK Polska (ECK) należy do ECC-Net, sieci centrów, które bezpłatnie udzielają szerokiej informacji, porad i pomocy w zakresie ochrony konsumentów w innych krajach UE, Norwegii i Islandii.

Godziny pracy: poniedziałek - piątek: 8.30 - 16.30

Dyżur telefoniczny: poniedziałek - piątek: 10.00 - 14.00

Wizyty osobiste:
  • poniedziałek, środa, piątek: 10.00 - 14.00
  • wtorek, czwartek: 14.00 - 18.00

Europejskie Centrum Konsumenckie informuje, że udziela odpowiedzi na zgłoszenia, które spełniają wymogi określone w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego w brzmieniu:

Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.

Oznacza to, że zgłoszenie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego powinno zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
  • opisu sprawy, której dotyczy w polu treści.

Prosimy o wypełnienie:

Imie i Nazwisko*
Twój adres e-mail*
Adres zamieszkania*
Kraj
Telefon*
Fax
Jak nas znalazłeś?
Czy chcesz otrzymywać Newsletter ECK?*
   
Treść*

Jeśli masz problem z przedsiebiorcą z innego kraju UE lub Islandii i Norwegii i chcesz złożyć skargę do ECK? Przejdź do:

Złóż skargę ECK