Aktualności

22 cze 2017

Wariantów zakupu usług wakacyjnych jest wiele. Poza wybraniem się do biura podróży lub lokalu przedsiębiorcy możemy skorzystać z serwisu internetowego. Rezerwacji można dokonać nawet za jednym kliknięciem. Zgodnie z najnowszym raportem sieci ECC-Net aż 19% skarg otrzymanych przez Europejskie Centra Konsumenckie dotyczyło problemów z urlopem, zakupionym przez internet.

14 cze 2017

Od 15 czerwca 2017 r., zaczynają obowiązywać przepisy „Roam Like At Home”, znoszące opłaty roamingowe. Oznacza to, że użytkownicy telefonów komórkowych będą mogli prowadzić rozmowy oraz wysyłać wiadomości tekstowe z innych krajów UE na takich samych zasadach jak w Polsce. Obniżeniu mają ulec również stawki transmisji danych.

22 maj 2017

Przed nami trwające trzy miesiące wielkie święto muzyki. Już niebawem Europę zaleje wakacyjna fala festiwali. Zawyżona cena biletu, brak jego dostawy, niezgodność z umową - oto niektóre z problemów, na jakie skarżą się konsumenci do Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

25 kwi 2017

Zakup podrabianych produktów łączy się nie tylko z posiadaniem złej jakości towaru, ale też może być ryzykowny dla zdrowia. 26 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Własności Intelektualnej z tej okazji Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) przyjrzała się sprzedaży podrabianych towarów w UE.

25 kwi 2017

Na majówkę za granicę! Dziś szybciej i częściej podróżujemy po Europie, a to wszystko dzięki ekspansji niskobudżetowych przewoźników. Przez co znacznie więcej osób może pozwolić sobie na wyprawę samolotem. Z obserwacji Europejskiego Centrum Konsumenckiego wynika, że ogromna dynamika tanich przewoźników przekłada się na większą liczbę transgranicznych reklamacji i to nie tylko w sektorze lotniczym.

Strona 1 z 101  > >>