Aktualności

19 lip 2017

Skuszeni słońcem i ciepłą wodą często wybieramy zagraniczne kurorty. Potencjalnie najszybciej dostaniemy się do nich samolotem, co jednak jeśli nasz lot opóźni się o 24 godziny, a bagaż wyląduje w innym kraju? O tym jak sobie poradzić z wakacyjnym lataniem, przypomina Europejskie Centrum Konsumenckie.

17 lip 2017

Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) serdecznie zaprasza na wykład internetowy pt.: „Wakacyjne latanie – rezerwacje, reklamacje, pozasądowe rozwiązywanie sporów”, który odbędzie się 20 lipca 2017 r. (czwartek) o godz. 17.30 pod linkiem: Webinar ECK.

13 lip 2017

Rezerwacja auta przez internet może być łatwa i niedroga. Konsumenci jednak często są zmuszani do uiszczania dodatkowych opłat, podczas odbioru samochodu z wypożyczalni lub dokonując jego zwrotu. Europejskie Centrum Konsumenckie zwraca uwagę na sztuczki samochodowych naciągaczy.

22 cze 2017

Wariantów zakupu usług wakacyjnych jest wiele. Poza wybraniem się do biura podróży lub lokalu przedsiębiorcy możemy skorzystać z serwisu internetowego. Rezerwacji można dokonać nawet za jednym kliknięciem. Zgodnie z najnowszym raportem sieci ECC-Net aż 19% skarg otrzymanych przez Europejskie Centra Konsumenckie dotyczyło problemów z urlopem, zakupionym przez internet.

14 cze 2017

Od 15 czerwca 2017 r., zaczynają obowiązywać przepisy „Roam Like At Home”, znoszące opłaty roamingowe. Oznacza to, że użytkownicy telefonów komórkowych będą mogli prowadzić rozmowy oraz wysyłać wiadomości tekstowe z innych krajów UE na takich samych zasadach jak w Polsce. Obniżeniu mają ulec również stawki transmisji danych.

Strona 1 z 102  > >>